جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1399

توضيح محصولات شبكه

هر آنچه در رابطه با سرور اچ پي DL380 G10 بايد بدانيد:

۶۴ بازديد

قيمت سرور اچ پي DL380 G10 از مدل هاي مشابه بالاتر بوده زيرا اين سرور داراي آخرين سيستم امنيتي، عملكرد و قابليت ارتقاء مي باشد. همچنين اين سرور براي هر محيط سروري مناسب و ايده آل بوده و به عنوان قابل اعتمادترين پلتفرم محاسبات در صنعت استاندارد معرفي شده است.

سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 جهت كاهش هزينه ها و پيچيدگي، با سري پردازشگر Intel Xeon سري Scable با حداكثر 60٪ كارايي و افزايش عملكرد 27 درصدي در 2 هسته و همچنين حافظه هوشمند HPE 2933 MT/ s DDR4 با پشتيباني از 3TB طراحي شده است.

اين سرور با پشتيباني از 12Gb/s SAS و حداكثر 20NVMe drive كارايي منحصربفردي را براي ديتابيس‌ها و حجم‌هاي كاري تحليلي و آناليزي ارائه مي نمايد با سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 مي توانيد با اطمينان و آرامش خاطر از پايه ترين تا مهمترين برنامه هاي كاربردي را اجرا كنيد.

 

قابليت هاي سرور اچ پي مدل DL380 G10 :

  • پشتيباني از نسل دوم خانواده پردازنده هاي اينتل Intel Xeon با حداكثر بهره 11 درصد در هر هسته بيشتر از نسل اول و سرعت حافظه حداكثر تا MT/s 2933
  • حافظه پايدار HPE DC انعطاف پذيري براي گسترش حافظه متراكم و يا ذخيره سازي سريع و فعال كردن ظرفيت حافظه در هر سوكت تا TB5 را ارائه مي دهد.
  • ويژگي هاي پيشرفته امنيتي iLO 5 مانند قفل پيكربندي سرور، داشبورد امنيتي ILO و راهنماي load كاري
  • HPE InfoSight يك ابزار تجزيه و تحليل مبتني بر cloud را فراهم مي كند كه پيش از اينكه سازمان شما درگير مشكلات شود آن را پيش بيني و رفع مي كند.

 

ويژگي هاي سرور اچ پي مدل DL380 Generation10 :

1-طراحي انعطاف پذير آن سبب شده به محض آنكه كسب و كارتان گسترش يابد، بتوان سرور را نيز ارتقاء داد.

سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 داراي يك شاسي قابل سازگاري است كه از جمله گزينه هاي پيكربندي Modular Drive Bay جديد شركت HP مي باشند. اين سرور داراي حداكثر ا30 (SFF) و LFF) 19) يا تا حداكثر 20 گزينه NVMe drive همراه با پشتيباني تا سه برابر پهناي باند GPU مي باشد.

حافظه پايدار HPE DC با DRAM كار مي كند تا سرعت، ظرفيت بالا، حافظه با هزينه مقرون به صرفه و ذخيره سازي را براي انتقال big data ارائه دهد و با استفاده از توانايي ذخيره داده ها، انتقال و پردازش سريع، آنها را پردازش كند.

كنترلر پيش‌فرض و تعبيه شده در اين سرور مانند ديگر سرورهاي نسل ۱۰ اچ پي، كنترلر HPE Dynamic Smart Array S100i است كه امكان استفاده از هارد درايوهاي SATA با امكان پشتيباني از Data، Boot و Media را فراهم مي‌كند. 

همچنين اين سرور داراي كارت شبكه تعبيه شده ۴x1GbE است كه امكان انتخاب HPE FlexibleLOM يا PCIe را فراهم مي‌كند تا پهناي باند شبكه شما بين ۱GbE و ۴۰GbE ارائه شود در نتيجه همراه با رشد و تغيير نيازهاي كسب ‌و كارتان رشد كنيد. همچنين مي‌توانيد از فابريكي با PCIe كارت مناسب استفاده كنيد.

سرور جديد HPE DL380 G10 علاوه بر سيستم‌ عامل‌هاي سنتي، از سيستم عامل Docker و سيستم عامل ClearOS و Azure نيز پشتيباني مي‌كند.

 

2-نوآوري هاي امنيتي

مديريت در سرورهاي نسل ده اچ پي از طريق HPE iLO 5 فراهم آمده است. iLO 5 دسترسي Out of Band به سرور را فراهم مي‌كند بعني شما مي‌توانيد با استفاده از مرورگر استاندارد، از راه دور به سرور خود متصل شويد. iLO 5.0 قابليت‌هاي جديدي را ارائه داده به طورري كه مديريت را ساده تر و وضعيت سيستم را به طور خلاصه نشان مي‌دهد. اين قابليت مديريتي نقش اساسي در راه‌اندازي و بوت سرور دارد، همچنين Setup ساده، مانيتورينگ سلامت سيستم و بررسي وضعيت برق و حرارت را نيز فراهم مي‌كند.

 

3-اجراي كلاس جهاني

كمپاني HP به منظور افزايش و بهبودي عملكرد در حجم هاي كاري متنوع تكنولوژي Intelligent System Tuning را ارائه داده كه خود از سه تكنولژي تشكيل شده است.يكي از آنها Jitter Smoothing است تا توان عملياتي در تمامي حجم‌هاي كاري بالا رود خصوصا حجم‌هاي كاري Latency-Sensitive مانند High Frequency Trading يا HFT كه تراكنش‌هايي با سرعت بالا اجرا مي‌شوند مانند تراكنش‌هاي بانكي. HFT در واقع پلت‌فرميست كه حجم زيادي از خريد و فروش را در زمان بسيار كم انجام مي‌دهد مانند بانك‌ها، صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري و غيره. تكنولوژي Workload Matching نيز يكي از اجزاي تكنولوژي IST است كه به وسيله آن مي‌توان پروفايل‌هاي كاستومايز شده‌اي را براي تنظيم كردن منابع داخلي سرور استفاده كرد.

 

4-داراي خدمات پيشرو در صنعت و سهولت نصب و استفاده

سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 به همراه مجموعه كاملي از خدمات تكنولوژي اچ پي، اطمينان، كاهش خطر و عملكرد بالايي را ارائه مي دهد. خدمات HPE Pointnext تمام مراحل عمليات IT را ساده مي كند همچنين راهنماي خدمات حرفه اي، نيازها و چالش هاي مشتري را درك مي كنند و يك راه حل بهينه را طراحي مي كنند.

خدمات حرفه اي امكان نصب و استفاده سريع از راه حل ها را فراهم مي كند و خدمات عملياتي پشتيباني مداوم را فراهم مي كند.

مجموعه اي از ابزارهاي تعبيه شده و قابل دانلود براي مديريت چرخه حيات سرور شامل : Unified Extensible Firmware Interface) UEFI)  ،(ارائه) Intelligent Provisioning ، مديريت و نظارت HPE iLO 5 ، پكيج قدرتمند سازي HPE iLO ، مديريت به روز رساني هوشمند (SUM) و پكيج سرويس براي شركت (HP (SPP مي باشد.

راه حل هاي سرمايه گذاري IT شركت HP به كسب و كار شما كمك مي كند تا به يك كسب و كار ديجيتال با فناوري اطلاعات تبديل شويد و همچنين با اهداف كسب و كار شما سازگار مي شود.

نگاهي به پنل جلويي سرور اچ پي مدل DL380 G10 :

1-مولفه هاي پنل جلوي SFF

سرور اچ پي مدل DL380 Generation10

  1. Box 1 (درايو اختياري يا media bay جهاني)
  2. Box 2 (درايو اختياري)
  3. Box 3 (درايو 1-8)
  4. Serial label pull tab يا صفحه نمايش نظارت سيستم اختياري
  5. پورت iLO service
  6. پورت USB 3.0

 

  2-مولفه هاي media bay جهاني

سرور اچ پي مدل DL380 Generation10

  1. پورت USB 2.0
  2. پورت Video display
  3. درايو ديسك نوري (اختياري)
  4. درايو (اختياري)

 

3-مولفه هاي پنل جلويي 12-drive LFF

سرور اچ پي مدل DL380 Generation10

  1. Drive bays

 

4-مولفه هاي پنل جلويي مدل 8-drive LFF

سرور اچ پي مدل DL380 Generation10

  1. درايو ها (اختياري)
  2. ماژول LFF power switch
  3. Drive bays

 

5-مولفه هاي ماژول LFF power switch

سرور اچ پي مدل DL380 Generation10

  1. درايو ديسك نوري
  2. Serial label pull tab
  3. پورت USB 3.0
  4. پورت iLO service
  5. پورت Video display