جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

روتر سیسکو مدل Cisco 2921-Sec-K9

توضيح محصولات شبكه

روتر سیسکو مدل Cisco 2921-Sec-K9

۱۹ بازديد

روتر سیسکو Cisco 2921-Sec-K9
روتر سیسکو
 2921-sec-k9از روترهای سری 2900 کمپانی سیسکو می‌باشدکه در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این روتر را می‌توانید برای کسب و کارهای کوچک و یا شعبات دفاتر راه دور استفاده کنید، که برای مقاصد و ماموریت‌های مختلفی چون انتقال دیتا، صوت، تصویر، امینت، مجازی سازی با امکان ارائه حداکثری کیفیت و صرفه اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی این محصول به صورت ماژولار می‌باشد که باعث انعطاف‌پذیری روتر شده است و به شما این اجازه را می‌دهد که به صورت دلخواه روتر خود را کانفیگ کنید.

روتر خدمات یکپارچه سیسکو 2921 (ISR) داده ها، صدا، ویدئو و سرویس های کاربردی بسیار ایمن را ارائه می دهد. طراحی ماژولار روتر حداکثر انعطاف پذیری را فراهم می کند و به شما امکان می دهد روتر خود را برای رفع نیازهای در حال تحول پیکربندی کنید. روترها ویژگی هایی مانند شتاب رمزگذاری شبکه خصوصی مجازی مبتنی بر سخت افزار (*******)، عملکردهای حفاظت از نفوذ و فایروال و پردازش تماس و پست صوتی اختیاری را ارائه می دهند.

روتر سیسکو CISCO 2921-SEC/K9 دارای 3 پورت اترنت یکپارچه 10/100/1000، سه اسلات پردازنده دیجیتال سیگنال (DSP) ، چهار اسلات کارت رابط WAN با سرعت بالا ، دو اسلات ماژول خدماتی ، یک اسلات ماژول خدمات داخلی است.همچنین این روتر رکمونت بوده و قابل نصب در روتر می باشد.

 

خرید روتر سیسکو مدل Cisco 2921-Sec-K9

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.